|
Неділя 19.05.2024 02:19 |
Наші друзі | |
|
|
Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід |
Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №3 |
Головна » 2014 » Листопад » 24 » Від творчого вчителя – до творчого учня.
10:33 Від творчого вчителя – до творчого учня. |
Школа – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, аби сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Тому виявлення розумової (інтелектуальної чи творчої), соціальних здібностей у дітей, їх розвиток та реалізація є однією з актуальних проблем розвитку освіти на сучасному етапі, адже обдаровані діти – золотий запас нації, її інтелектуальна еліта, гордість і надія України, джерело її авторитету у світі.
Нещодавно на базі Радомишльської ЗОШ І –ІІІ ступенів №3 відбулося перше заняття майстер-класу вчителів української мови та літератури району на туму: « Система роботи вчителя з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури». Проводить роботу майстер-класу вчителів-словесників вчитель-методист Бугай Л. І. Вона ознайомила педагогів із науково - методичним забезпеченням досвіду роботи з даної теми, метою поширення та передачі інноваційного педагогічного досвіду в практичну діяльність педагогів-послідовників; презентувала власний досвід, обґрунтувавши його провідні ідеї, перспективні педагогічні технології.
Директор школи Сташенко В. А. презентувала досвід роботи всього педагогічного колективу ЗОШ №3, зокрема з питання роботи з обдарованими дітьми «Творчий вчитель - творчий учень». Віра Анатоліївна відмітила, що перед учителями школи стоїть завдання формувати та зміцнювати в школярів внутрішні джерела мотивації не тільки щодо навчальної діяльності, але й до саморозвитку своїх інтелектуальних, творчих здібностей, а також їх успішної асоціації. Сьогодні необхідно створювати ситуації успіху, розвивати творчу, пошукову, дослідницьку активність і навички колективно злагоджених дій.
З учнями 10 класу Любов Іванівна провела відкритий урок з української мови, на якому школярі удосконалювали вміння будувати висловлювання на морально-етичну тему, розвивали мовленнєво-комунікативні вміння, творчі здібності, виховували моральні якості, чесноти, культуру думки.
Також вчителі опрацювали «Методичні рекомендації щодо організації та проведення роботи з обдарованими школярами в процесі вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах», ознайомилися з новинками літератури з проблем досвіду, обговорили актуальність проблеми та визначили напрямки пошуку оптимальних, розрахованих на перспективу, педагогічних рішень.
Підсумовуючи роботу майстер-класу, методист РМК Майструк В.В. відмітила, що робота вчителя з обдарованими дітьми – це складний процес. Він потребує від педагога особистісного зростання, постійного поновлення знань, тісного співробітництва з психологом школи, іншими вчителями, адміністрацією, батьками обдарованих, тобто своєрідної творчої співпраці,яку називають творчою педагогічною лабораторією.
На занятті панувала творча і дружня атмосфера. Вчителі Радомишльщини щиро подякували за теплий прийом та виявили бажання до колективного пошуку і впровадження сучасних технологій роботи з обдарованими учнями, продовжувати співпрацю з сусідами на педагогічній ниві. |
Переглядів: 471 |
Додав: AtoMM
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|