Четвер
28.03.2024
23:17
Форма входу
Погода
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Міні-чат
Наші друзі
Відвідування сайта

Радомишльський ліцей №3

Положення про дистанційну форму здобуття освіти

УВАГА! ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ!

І. Організація дистанційного навчання

  1. Розписуємо завдання згідно розкладу уроків
  2. Основна платформа для взаємодії Google Classroom, онлайн уроки Google Meet, Zoom, Skype
  3. Для швидкої комунікації використовуэмо Вайбер групи класів та сайт школи, зворотній зв'язок - Google Classroom
  4. Вказуємо в журналі, яким чином відбувається ваша безпосередня робота з учнями( синхронно чи асинхронно). Синхронно не менше 30% навчального часу
  5. Асинхронний режим — це коли взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання здійснюється із затримкою в часі. При чому застосовуються інтерактивні освітні платформи, електронна пошта, форуми, соціальні мережі тощо.

    Для організації навчання в асинхронному режимі вчитель надає учням для опрацювання різноманітні навчальні матеріали (відео та аудіо, презентації, віртуальні музеї та бібліотеки тощо) та завдання для перевірки і оцінювання знань. Учні вивчають та виконують завдання у зручний для себе час, у власному темпі та комунікують із вчителем різними способами.

    Синхронний режим — це взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції. Інакше кажучи, це безпосередня взаємодія вчителя та учнів у режимі реального часу під час відеозв’язку — “прямий ефір”. Учні бачать і чують свого педагога й можуть одразу поставити запитання, коли щось незрозуміло. Зазвичай — це онлайн уроки. Нагадуємо, що не менше 30% навчального часу організовується в синхронному режимі.

  6. Пам'ятаємо про санітарні норми безперервної роботи учнів в режимі онлайн, комбінуємо синхронний та асинхронний режим

для учнів 1 класів — не більше 10 хвилин;

для учнів 2 — 4 класів — не більше 15 хвилин;

для учнів 5 — 7 класів — не більше 20 хвилин;

для учнів 8 — 9 класів — 20 — 25 хвилин.

При здвоєних навчальних заняттях для учнів 10 — 11(12) класів — не більше 25 — 30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15 — 20 хвилин на другому навчальному занятті

7. Зосереджуємося на головному, загальний час виконання завдань не повинен перевищувати тривалість звичайного уроку.

Адже ми знаємо: головне ПІДТРИМКА І КОМУНІКАЦІЯ!

ДЕ ЧИТАТИ ПРО ДИСТАНЦІЙНУ ОСВІТУ?

https://osvitoria.media

За пошуковими словами «карантин» і «дистанційна освіта» знайдете чимало цікавого!

https://nus.org.ua

https://vseosvita.ua

РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ МАП

https://www.mindomo.com

https://www.mindmeister.com

https://coggle.it

РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ

https://www.canva.com

https://prezi.com

https://www.beautiful.ai

РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ТЕКСТІВ, ЗАВДАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ

https://www.classtime.com/uk/

https://kahoot.com

https://quizlet.com

https://learningapps.org (платформа готових завдань з різних предметів)

https://study-smile.com

https://naurok.com.ua

https://miyklas.com.ua

МАТЕМАТИКА

https://www.matific.com/ua/uk/home/

https://disted.edu.vn.ua

https://uk.khanacademy.org

http://uklasi.com.ua

http://formula.co.ua/uk

https://vchy.com.ua

МОЖЛИВІСТЬ НАКЛАДАТИ НА ВІДЕО ТЕСТИ АБО ІНШІ ЗАВДАННЯ

https://ed.ted.com

https://edpuzzle.com/…

https://ru.islcollective.com

ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ

https://zoom.us

https://hangouts.google.com

https://www.skype.com/uk/

https://products.office.com/…/microsoft…/group-chat-software

https://www.webex.com

ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ

https://www.classdojo.com (особливо рекомендовано для початкової школи)

https://classroom.google.com

https://www.google.com/intl/ru_uA/docs/about/

https://ru.padlet.com

ВІДКРИТІ РЕСУРСИ З ЕЛЕКТРОННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ, РОЗРОБКАМИ УРОКІВ

Всеукраїнська онлайн школа

https://ua.mozaweb.com

Код для безкоштовної реєстрації     MOZ-PX-PBWX-TIDD-VIMY-TVRI-UFWG-UAEDPMOZA

ВЕБІНАРИ З ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Оксана Пасічник "Технічні особливості організації дистанційної освіти"
Інна Большакова "Вебінар здорового глузду: медіаграмотність і критичне мислення"
Юрій Гайдученко "Креативний контент дистанційного навчання"
Ольга Питюр "Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти"


ІНТЕРАКТИВНІ ПОДОРОЖІ І ВИСТАВКИ

https://ukrainewow.com (Ukraine Wow)

https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ (подорож українськими музеями просто неба)

https://khanenkomuseum.kiev.ua/uk/pro-musey/virtualnyi-tur (прогулянка музеєм Ханенків)

https://britishmuseum.withgoogle.com (екскурсія Британським музеєм)

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne (Лувр)

https://artsandculture.google.com (художні колекції з усього світу)

https://www.staatsoperlive.com (Віденська опера)

https://www.metopera.org (Метрополітен)

https://www.facebook.com/frankotheatre/ (трансляції вистав театру Франка)

https://www.youtube.com/c…/UCbNaKxi1j-Q5jWZDpJZp56g/featured (Ukrainer)

https://wisecow.com.ua (лекції з культури, історії, журналістики)

https://imagecomics.com/comics/read-first-issues (добірка коміксів)

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz